نمایندگی توشیبا در شهرستان

نمایندگی توشیبا در شهرستان ، پیشگام در ارائه ی خدمات تعیمر و فروش محصولات توشیبا ، به ارائه خدمات به هم وطنان عزیزمان در شهرستان ها می پردازد. لذا هم وطنان عزیز دیگر نگران یافتن تعمیرگاه مجاز جهت تعمیر محصولات خود نباشند .  از آن جا که نمایندگی رسمی بسیاری از کالاها در شهرستان موجود نیست ، برخی از مراکز غیر مجاز با ادعای تعمیرات تخصصی وارد میدان شده اند. اکیدا توصیه می نماییم از سپردن دستگاه خود به تعمیرگاه های غیر مجاز پرهیز نمایید. کادر مجرب نمایندگی توشیبا از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه انتخاب شده اند.

نمایندگی توشیبا در شهرستان

این مرکز در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی توشیبا یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه‌ی مرتبط با تولیدات کمپانی توشیبا فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه‌ی محصولات توشیبا و دیگری ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می‌باشد. در ادامه ویژگی های نمایندگی توشیبا در شهرستان را مطالعه نمایید.

ویژگی های نمایندگی توشیبا در شهرستان

ویژگی های نمایندگی توشیبا در شهرستان موجب استقبال کاربران از این مجموعه شده است. مدیریت نمایندگی توشیبا در شهرستان ،  با پشتکار و برنامه ریزی دقیق خود توانسته است تمامی ویژگیهای یک سازمان مشتر‌ی‌ مدار را در این مجموعه پیاده سازد. جهت آشنایی با این ویژگی ها ، شما را به مطالعه ی ادامه ی مطلب دعوت می نماییم.

بهره مندی از متخصصی زبده و تجهیزات مدرن ، ارائه ی خدمات در کارگاه های مجزا ، مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان گرامی ، پاسخگویی سریع و به موقع به پرسش های مشتریان ، کیفیت و سرعت در ارائه ی خدمات ، اخذ هزینه ی مناسب از مشتریان ،  ارائه‌ خدمات پس از فروش به مشتریان و تلاش جهت اجرای آن در سطحی بین‌المللی، رسیدگی به شکایات مطرح شده از سوی مشتریان، انعطاف ‌پذیری در بخش تعمیرات سونی و ارائه‌ راهکارهای متفاوت به مشتری، ، تلاش در جهت جذب و کسب رضایت مشتریان و ارائه‌ اطلاعات پیش ‌نیاز به صورت شفاهی و مکتوب و…

مراحل ارسال کالا به نمایندگی توشیبا در شهرستان

  • تماس با مشتری و اعلام مشکل به وجود آمده و هزینه تقریبی.
  • آغاز روند تعمیرات در صورت تمایل مشتری.
  • مراحل تعمیر و هزینه آن با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه متفاوت است.
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
  • تست دستگاه زیرنظر کارشناس نمایندگی توشیبا در شهرستان ها، پس از پایان تعمیر و تایید کادر فنی.
  • ارسال هزینه توسط مشتری پس از اطمینان از سلامت دستگاه.
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت ارسال هزینه توسط مشتری.
  • در پایان دستگاه در صحت و سلامت کامل به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.
  • ارائه گارانتی پس از تعمیر، مطابق با مورد تعمیراتی دستگاه .

ارسال کالا

  • بسته بندی دستگاه بدون لوازم جانبی آن .
  • شرح مشکل دستگاه داخل یک برگه که همراه دستگاه ارسال می گردد.
  • شرح مورد تعمیراتی درصورتی که قبلا دستگاه باز یا تعمیر شده است.
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کدپستی روی بسته ارسالی .
  • تحویل دستگاه توسط نمایندگی توشیبا در شهرستان ها .
  • ارسال شماره رسید( شماره ی پیگیری ) به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
  • دریافت پیامک توسط مشتری، نشان دریافت کالا ازسوی نمایندگی توشیبا در شهرستان ها می باشد.
  • نگه داری شماره رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.
  • عیب یابی اولیه توسط کارشناسان نمایندگی توشیبا در شهرستان ها پس از دریافت کالا.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا خدمات تخصصی تعمیرات توشیبا را به کاربران ارائه می نماید. برای اطلاع شما عزیزان باید به این نکته اشاره نماییم که ، واحدهای تعمیر در نمایندگی توشیبا به شکل کاملا مجزا طراحی شده اند . لذا شما عزیزان برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مربوط به همان دستگاه مراجعه نمایید .

خاطر نشان می سازیم کارشناسان این مرکزاز این طریق ،  با دقت بیشتری به تعمیر دستگاه شما عزیزان اقدام می نمایند . در ضمن متخصصین نمایندگی توشیبا ، با استفاده از تجهیزات مدرن این کارگاه ها به حل مشکل دستگاه کاربران گرامی اقدام می نمایند . مخاطبین محترم سایت می توانند جهت آگاهی بیشتر در این زمینه وارد صفحه ی مربوط به محصول مورد نظر خود شوند.

برای مطالعه اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول می توانید به دیگر صفحات سایت مراجعه نمایید.

محصولات

سوالات متداول

مقالات

اخبار